fredag 10 augusti 2012

Bröllopstårtor!

Jag fick den stora äran att göra Anna och Emils bröllopstårtor tillsammans med min svägerska.
Skulle aldrig orkat gör allihopa själv, så tusen tack fina Sara, du var toppen, jag är så imponerad!
Tårtorna innehöll chokladfrosting, hallonsås och hallonmousse
(precis som min senaste födelsedagstårta)
täckta med marsipan.
Och precis som bruden önskat var de orange och rosa med prickar! Härligt färgsprakande!
Roliga var det, tuff var det, och resultatet är jag riktigt nöjd med.
Ännu finare blev de när de dukades upp i den härligt pyntade lokalen i Åminne bruk!
Tack Anna och Emil för att vi fick närvara vid er stora dag, ni var så vackra!
(btw, Anna är kusin med min sambo, därav blev det så att jag och Piteå svägerskan baka tårtor i småland)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar