onsdag 13 november 2013

Tårta till en prinsessa - Isabella 2 år




Tiden går fort, väldigt fort!
Vårna lilla tjej har nu redan fyllt två år. Och självklart ska hon få en "prinsessig" tårta i år också.
Så jag bakade denna "frill cake".
(min alldra första frill cake dessutom) Frill står för volangerna på kanteran.
Tårtan innehöll också en överraskning, en kladdkaka!
Vem kan motstå det?
Bakade en vanlig tårtbotten, som jag sedan fyllde med vanlijkräm, två lager färskmosade jordgubbar och en kladdkaka, spacklad med vaniljfrosting.
MUMSIGT!
Jag täckte tårtan med dekorfondant, som jag också gjorde volangerna av.
Kornan är gjord sockerpasta och de små diamanterna gjorde jag av isomalt.
En uppskattad tårta av både gäster och Bella ♥

Våran lilla födelsedagsprinessa ♥






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar